Julgalan 2006

Som ni kanska läst i mitt för föra inlägg så städdade jag mitt rum och slängde massa saker. Men då hittade jag min dumle låda som jag vann när jag var på julgala för 2 år sen. Jag hade fåt en tomtemössa och dom som fick en skulle gå upp på scen och sjunga med 6 andra personer. Då va tävlingen alltså att man skulle sjunga och man fick inte sjunga någon låt som någon annan hade sjungit och man skulle dansa lite medans man sjöng. Det som var så sammnträffande var att dan innan i skolan skulle vi lära oss att dansa. Tror det var vals. Så ena killen som hade det där sång saken började dansa med mig. Sen var det några som åkte ut och sen var det bara jag och en vuxen kille kvar. Han började sjunga en sång och ställde sig ner på knä som om han skulle fria till någon. Men det var redan någon som hade sjungit den låten och då var det bara jag kvar på scenan. Så jag vann. Jag stod och sjöng för 2000 människor och jag vann en låda med 3kg dumle, MUUMMMMS !!
Sen när jag skulle gå ner för scenen kollade alla och aploderade åt mig. Fatta kul det var och det kommer deffenetivt stanna kvar i mitt huvud hela mitt liv.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0