kärleksveckan

Heejsan!
Jag kom precis hem från elin. Jag har varit med henne hela dagen. Vi har haft kärleksveckan i dag som jag berättade i föra inlägget. så vi har våt nytt schema under veckan. så vi slutade 2 i dag. vi kommer också ha en middag på onsdag så det ska faktist bli ganske kul. (a)
Som jag sa har jag varit med elin hela dagen. vi har lekt lite med kondomer hehe, låter kanske töntigt men det var kul. sen varit hemma hos henne och kollat på saltkråkan med hennes syskon. Det är så himla kul när melker ramlar ner i vattnet och när stinar kissar på sig :D
men nu skaj ga gå ner och kolla på en film...
jag skriver mer sen.
puss och kram gumbanan :D

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0