Mot MacDonalds

Nu är jag här igen och jag kom precis in. Jag har varit nere på gårn med erika och nu sittar jag här. VI tog en kopp te och spelade med andra ord med henke och några andar killar som också var där nere. Vi var också i ishockyhallen och kollade när a-laget tränade.
I dag hade jag också träning men det blev inte så mycket träning av det. Vi sprang spåret och sen kunde vi inte tränana på gräsplanen det var för blött. Så vi fick säga tack och hej men vi syns i mrogn. Vi ska nämligen åka på cup. MacDonalds cup med laget. Vi ska ta in på Scandik hotell och bo där hela helgen. Jag ska då sova med Erika och Tesse. Vi ska parta loss i hela vårt rum. Det ska bli supper kul.Så vi kommer hem kanske sent på söndag kväll. Så jag kommer inte kunna skriva i heleg. Man jag skriver och berättar allt när jag kommer hem. Så ni får veta hur vi haft det. Men nu ska jag fixa för i morgon och plugga lite spanska.
Hej så länge vi syns i morgon eller på söndag kväll.

Många pussar och kramar ronja och sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0