Nivea body

Nu har jag precis smurgit in på mig en brun utan sol kräm. Det är så att all min färg som jag fick när jag var i grekland i somras är borta. Så jag tänkte fixa så jag ser lite brun ut. Men vi får se hur det går.

I morgon är det onsdag igen och det är skola som vanligt som det alltid är varje vecka. Nästa vecka är det höstlov och det ska bli jätte skönt. En hel vecka med sömn och roligheter. Jag ska kanske åka cross. Som vanligt. Men det är kul. Ingen tjejsport som dom flesta säger. Men det är kul tycker jag och det är väl huvudasken. Så vi får se hur det går.
 

Men nu ska jag tita lite på tv. Det är inte så mycket att tita på men jag får väl tita på Desprit houswavfe eller hur det stavas. Jag tycker inte det är så roligt och intressant. Men det kan ju bero på att jag typ bara sätt några enstaka avsnitt.

Dagens humör: Glad och mycket skratt
Dagens klädsel: Jeans en tröja och en halsduk
Dagens smink: maskara och puder
Dagens roligheter: Slöjd
Dagens tråkigheter: Skola
Dagens Längtan: Födelsedag, höstlov och julafton
Dagens måste: Läxor

Puss, kram och sov gott
god natt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0