Nu blir det inge mer shopping på ett tag

Heej hopp!
Jag kom precis hem från solna med malin. Vi har shoppade los och köpt en present till vårna lilla kompis. Vi åkte med 10 över 12 bussen och det blev lite kriss. För malins katt Doris följde med oss till busshålldeplatsen och gick fram och tillbaka på vägen så det gick inte så bra. Men sen kom bussen och Doris var på andra sidan vägen och lekte gland löven. När vi kom fram till solna var både jag och malin lite trötta för vi hade båda lyssnat på musik på bussen. Så vi var lite sega. Men det gick över sen när vi började shoppa. Sen tog vi hos till Wook house för att äta lite Wook. Det är super gott. VI delade på en portion för dom är ganska stora. Så jag rekomenderar att ni går ditt om ni gillar Wook. sen tog vi 14.08 bussen hem. Så nu är jag hemma och ska följa med pappa ner till landet ( Farmor och farfar bor där). Pappa ska lämna skräpp och sin cross. 

Här är några bilder på vad jag köpte och på min dagen outfit.

 

Dagens shopping

Min nya kofta för 399:-

Min nya halsduk för 149:-

Ett par strumpbyxor och ett par långa strumpor
strumbyxor 99:-
Långa strumpor 49:-
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0