Otursdag

ännu en dag framför datorn och jag har precis tagit en varm skön dusch. Kl. är 17.16 och jag frös som in i bängen så jag tog en dusch. I dag i skolan hade vi hemkunskap det var kul förutom att jag fick skäll av läraren två gånger. Först råkade jag ta för mycket svamp till våran wook och den anrda gången kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Så alltså lite otursdag. Förutom det, jag skulle hämta min lillebrorsa på skolan vi skulle gå hem tillsammans och han vägrade gå för han vill gå med sina kompisar som vi möte på vägen. Så oturen var att jag var jätte kissnödig och jag började då gå för jag orkade inte vänta och då kom alla små killar med sina sparkar och cycklar och de var precis under ett blött träd så jag blev blött.
men  nu sitter jag här i sköna kläder och känner mig väldigt fräch. här dagens outfit och min grupps wook med nudlar, Mummms !




Jeans från J-star 1200:-
Halsduk från H&M 98:-
v-ringad tröja från H&M 79:-



Våran wook.
receptet kommer i nästa inlägg :)

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0