plugg plugg plugg

heeej blogge!
NU äntligen kan jag börja skriva. Jag har suttit och pluggat no och fixat med min träningsdagbok som vi ska lämna in på idrotten i morgon. Jag ska snart ta och sätta mig framför tv. Jag är fortfarande jätte trött. Låter kanske lite konstigt men så är det. Fast just nu sitter jag och kollar på kläder och skor på olika sidor. Jag försöker hitta en klängin som jag ska ha på nobel och sen ett par skor. Men vi får se vad det blir. Imorgon börjar jag 8 så jag hinner inte skiva till er på morgonen. Men jag skriver när jag kommer hem. Jag slutar 15.00 och börjar 08.25 med hemkunskap. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men hoppas det blir något kul och något gott. 
Ha det så bra så syns vi i morgon.
puss puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0