Prov

heej bloggen!
Jag han inte skriva i morse man jag skriver nu. Jag kom precis hem från skolan och jag tog ett glas vatten till mellanmål. I dag fick vi hör om vårat engelska och svenska prov. på svensk provet fick jag G och på engelska fick jag också G. Det är väl ganska bra för att var mig för jag har ju dyslexi. Men nu är jag hemma och ska skriva lite på min svenska
deckar-novell. som hon har rättat. Så jag ska fixa dom och hon tyckte den var jätte bra. Ikväll ska jag träffa min pöjkvän. jag vet inte var vi ska var amen annars är vi väl ute eller något, thihih.
I dag i skolan hade vi som vanligt en jätte lång lunchrast jag och malin och våran spanska grupp. Mellan 11.10-13.30. Så våran SO lärare janne frågade om vi ville stå i vårat cafe som vi har. Så vi passade på att göra det. Vi fick både göra oboy och tost. Men det var några konsitiga bittar i mjölken, den var typ gammal. Så om vi hör eller ser någon som är magsjuk så är det jag och malin som har förgiftat dom med gammal mjölk. Vi fick också av janne en kladkaka som en i våran klass hade gjort till middagen som inte allt var upätet som vi tog varsin bitt av det. Så snacka om att jag var mät efter den bitten. Jag har inte så mycket mer att säga om dagen men jag skriver i kväll.

Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0