Söndag

nu är det söndag igen och det har bara rengnat hela dagen. Det är så tråkigt. I går körde jag cross ända till kl.2 från 11. Så jag har lite träningsvärk i armarna idag. Men i dag har jag typ inte gjort något. eller jo jag va med pappa ner hos min farmor och farfar. Vi skulle lämna brorsans cross och fixa lampor till släpkäran. Sen va vi på ICA och handlade. det va inte så mycket bara tomater, någon sås som pappa skulle ha och en gurka. sen åkte vi hem och kollade på youtube på olika cross stunt och olika crachar. Men sen gjorde vi varma mackor som vi nu ska stopa in i ugnen så jag ska snart äta. I morgon är det skola och vi ska ha så kalade kärleksveckan. Jag vet fortfaradne inte vad man ska göra för varje gång jag frågar någon säger dom alltid: Man ska hångla och ha sex. Men det fattar man ju att man inte ska göra. men jag tror jag vet en sak och det är att vi ska kolla på olika filmer. sen vet jag inte mer. Jag är lite efter som vissa säger. Men nu ska jag äta min mackor ses sen...
Härliga höstpussar från Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0