Tillbaka

Heeeeeeeeeeeej !
Nu har ännu en helg gått och jag kom precis hem från Västerås. Vi har varit på McDonalds cup som jag skrev i mina föra inlägg. Vi spelade mot tre lag på lördagen och det först lag som vi möte kommer jag inte ihåg vad dom hette men jaja. Då blev det 1-0 till dom. Sen nästa match blev det 0-0. Sen den sista var mot Hammarby (bajen). Då blev det 2-0 till oss och först gjorde Malin mål och sen gjorde jag mitt första MÅÅÅÅÅÅÅL. Haahaha jag blev så glad att jag började gråta på planen. Så alla började skratta åt mig thhihihihi. Det var supper kul och innan målet råkade jag typ trampa på en tjej så dom vi frispark. Det var sista matchen på lördagen men vi kom inte till slutspel. Men vi fick som tröst eller vad man ska säga en bonus match på söndagen. Då vann vi med 2-0 och vi fick en straff. Straffen fick tesse ta och hon träffade så då blev det 1-0. Sen gjorde hon mål igen då blev det 2-0. Sen var det slut. Då drog hela laget till McDonalds och åt lunch. Nästan alla tog en Mc chicken ( chickenburger). Det var jätte gott. Men nu har jag precis duchat och jag chattar med min kompis frida som också spelar i mitt lag. Men jag skriver mer sen.
Ha det bra, puss och kram lilla jag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0