äntligen hemma

ååå äntligen hemma, det var så läskigt att gå hem. Jag hade varit med johan och när vid stod och skulle säga hej då kom en blå skåp bil åkade förbi oss. sen när jag började gå och var nästan precis vid min bästa kompis malin så kom den bilden åkandes. Det var 2 eller 3 killar i bilen och dom vänte och stirrade på mig. Jag blev jätte rädd så jag gick lite närmre området och så att bilden stannade lite längre ner mot gatan och dom började fixa i backsättet. Fast sen åkte dom. snacka om att jag blev rädd!! Det kanske inte låter så allvarligt, Men jag har varit med om samma sak förut med min kompis. vi skulle ner till centrum och äta korv. sen när vi kom tillbaka så kom en gubbe och han ba:
- Jag såg er vid grillen, ni stod och åt krov.
Sen bh:
 - Hopp in jag stjusar er hem kom igen.
så jag har lite i baktangkarna fortfarande. Kanske låter konstigt men så är det faktist. Men nu sittar jag precis lungnat ner mig lite och chattar med min kompis frida. Hon är lite upprörd men jag försöker lungna henne,
god natt allesammans så syns vi i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0