Middagen

Nu är jag hemma igen och jag har precis byt om till myss klädder. Jag sitter nu och chattar och räknar mina kondomer. Inte så roligt kanske men vi har fåt 3 av skolan och sne har jag fåt av skolsysster. Så jag har 10st. När vi gick till middagen så gick jag med elin. Det var i våran cafeteria. Lärarna hade dukat upp med bord och stolar. Men inga dukar och talrikar. För i tisdags hade vi blivit indelade i grupper som vi skulle fixa efterätt och göra ett fint bord med. så jag hade bakat kladkaka och den tyckte typ alla om för jag brukar alltid mislyckas med kakning men den här gången blev den toppen. sen hade dom i min grupp glömmt ljus så vi snodde några från ett fönster. Inga blommer hade vi heler för det hade vi glömmet. När alla var klara var då vårt bord fullast och vi förlorade tävlingen stort. Till middag fick vi köttbullesalad med pasta och en brödbit. Jag som trodde att vi alla skulle få först soppa, sen fisk, sen kött och sist våra efträtter. Men så blev det inte. Sen började det brina på vårat bord så det förstörde ju lite av vårat borde, hehe. Sen var det dans. Man skulle dansa dansen som vi lärt oss under dagen. Men det var typ bara några som dansade och jag stodd och höll min pojkvännen i handen och titade på. Sen var det slut vid 8 och då gick jag hem med mina vänner. Sen hände inget mer tror jag.
Men nu har jag inte så mycket mer att säga en ciao !
puss och kram från lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0