Stora problem

Nu är jag här igen, det har varit en sån tråkig dag enre vid centrum. Man skulle bara titta, lyssna och inte prata. Men efter en lång tråkig stund skulle vi skriva ett brev i grupper som vi hade fått. Man skulle skriva om sin framtid. Så jag och elin som var i samma grupp och några andra började skriva. Sen skulle våran ledare som vi hade läsa upp 5 av dom som skrivit. Såklart läste dom upp min men han sa inga namn som tur va men jag började skratta och alla typ visste att det var min då. Jag är inte så deskret. efter det fick vi bullar och en festis Mummmms!! Men såklart  efter vi ätit våran bulle och drukigt upp våran festis skulle vi gå in och lyssna på dom igen i typ 1 timme till och sen skulle vi i våran grupp göra en tankekarta och vi fick några nya i gruppen. För deras ledare skulle åka bort typ hehe. Men sen efter en sån lång och tråkig dag fick vi gå. Då skulle jag och mina kompisar ta 5 bussen till våran träning som är på svanhagen. Och jag hade då inte ätit dågon mat så jag vi gå in på ICA och köpa en ost och skink macka.
Men äntligen är jag hemma och ätit middag och nu chattar jag med mina kompisar och skriver här på min blogg och har precis duschat. Så nu luktar jag gott. Jag ska fixa lite för morgon dagens men jag vi inte riktigt vad jag ska ha på mig. jag måste lixom bestämma dagen innan för annars ligger hela garderåben ute på golvet och då blir typ mamma tokig. Jag ska antingen ha svarta byxor och något linne, eller taiths och en halsduk och ett långt linne. Jag har såna stora problem som igentligen inte är så stora hehe. så vi får se vad jag ska ha på mig i morgon. det får ni se i morgon på dagens outfit. men sålänge ha det så bra.


puss och kram ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0