Vintertid

Tjenare !
Nu är jag här inte hunnit skriva på hela dagen. I dag vaknade jag och det blev lite konstigt med tiden för man sak ju lixom ändra klockorna i dag. Jag åkte med mamma, pappa och min lillebrorsa till kungens kura. Dom skulle kolla lite och mamma skulle kolla på skor.Men det blev att vi inte var där så länge för min lillebrorsa skulle på kalass hos en klasskamrat, Ludvig. Sen när vi hade lämnat honom åkte vi hem och då kollade jag på en film som typ hette Bangkok Dangerous. Den var faktist bra. Men det var inge bra slut. Sen när filmen var slut skulle jag städda och fixa i mitt rum. Jag skulle ta bort mina sommarklädder. Jag älskar sommaren och det var inte så kul att lägga ner alla sommarklädder i en lådda. Men nu ska jag tita på en ny film, Annakonda 3. Jag vet inte hur den är men jag har sätt dom andra två så vi får se hur den här är då. Jag laddar upp lite bilder på mitt stökiga rum och min outfit sen.
Ha en härlig och mysig kväll.
love from Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0