visste du

Visste du att jag har;


(ja) hamnat på sjukhus/akuten

(ja) Stot på scen och sjungit
(ja) haft många läxor/prov
( ) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon

(ja) har stickat
(ja) bakat kladkaka

(ja) brukar ha hög musik på morgonen
(ja) varit ordlös
(ja) ångrat mig
(ja) varit svartsjuk
( ) har hatat mina föräldrar
(ja) sjunger i duschen
( ) har sett någon döende
(ja) drömmer ofta mardrömmar

(ja) har pojkvän
(ja) har ett smeknamn
(ja) somnat på golvet
( ) brukar kissa på mig

( ) tagit min kompis flickvän/pojkvän
(ja) cyklat utan händer
(ja) känt mig som ett as
(ja) viskat i någons öra
(ja) skrapat upp knäna
(ja) hållit i en orm
( ) varit så full att jag inte kunnat gå

(ja) inte kunnat massa ord

(ja) viste inte va samlag var förut
( ) kastat min telefon i vattnet
(ja) vaknat av att jag gråter
(ja) har gråtit i någons närvaro
(ja) önskat mig ett liv med en speciell person
( ) har aldrig ätit fisk
(ja) har en sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
(ja) gillar kramar
( ) gillar att städa
(ja) kan tre eller fler språk ( det tredje är bara lite)
( ) haft sex med någon
( ) trivs med min kropp
(ja) är dålig på att säga nej
(ja) avskyr matte
(ja) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(ja) hade gosedjur som liten
(ja) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(ja) gillar muskler
( ) hatar mjölk
(ja) älskar någon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0