z610i

Heej bloggen!
Linus gick för en stud sen. Hanskulle sälja jultidningar till min mamma. Så nu skulle han trippa henom. Jag ska snart på träning så jag ska ta och förbereka lite. Men först ska jag berätta om min dag.

I dag när jag vaknade ringde inte min mobil som den skulle så min andra klocka som jag har ringde precis när jag skulle gå upp så jag han inte ligga och dra mig. Så jag gick upp och åt lite frukost. Det blev grött. Mumms, Sen gick jag och kläde på mig. Det blev taiths i dag igen. Sen fixade jag väskan med alla böcker och sen skulle jag fixa min mobil. Men såklart så ska det alltid vara något som hindrar mig på morgonen. Den slutade funka. så jag fick lov att ta min gamla mobil och stropa in alla kort i den istället och då funkade det. Men jag blev typ jätte sur på min mobil. Förut stängdes den av hala tiden. Det var jätte jobbigt. Men nu får jag nöja mig med min gamla sony z610i istället. Den har inte lika bra kamra som min föra så det käns lite konstigt men men.

Nu ska jag dra mig ner till köket och värma lite mat så jag håller mig pig och mätt på träningen. Jag skriver mer när jag kommer hem så ha det så bra,

Massa massa pussar och krama från lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0