100 kr var

ååå!!!
Jag hatar läxor. Jag pratade just med malin och hon sa precis att vi hade en so läxa tills i morgon som våran so lärarae hade skickat på mail. Och såklart hade jag missat det så nu har jag precis skrivit klart min insändare som blev en halv sida på datorn. Jag ska snart fixa mig lite för malin ska komma till mig. Vi ska gå ner till centrum och äta lite lunch på grillen. Vem vet vi kanske tar en tunbrödrulle MUMMMMS!
Sen när vi har ätit ska vi väl kolla lite på skor inte i skoaffären och sen kanske på lite klädder i dom 2 kläddaffärerna som finns där nere. Inte så mycket men det är kul och bara kolla runt medans vi väntar på våra andra såm vänner, Frida Lu och elin BH. Vi ska minnsan gå på ICA och köpa lite mat. vi har 100kr med oss var som vi ska köpa saker för på ICA.
Vad vi ska göra får ni reda på om några dar, mihihih!
Men nu ska jag make upa mig lite så Malin inte blir rädd för mig när hon kommer. så ni får ha det så bra så länge.

Gammal bild :)<3
//ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0