9/11 2001

Nu är då skolan slut och vi slutar ganska tidit 13.20. Det är faktist rätt skönt. Jag han inte skriva i morse men det gör ju ingen jag gör det nu ju. När jag kom hem så var mamma hemma, hon är hemma från jobbet nu för att hon är gravid. Jag han bara ta av mig min skin jacka och mina skor så kom hon rusande och gav mig en srot låda. Det var ett par stövlar. :D
Det var skin. Det var ingen klack men det måste man väl inte ha. 
Dom var skit balla. Tycker jag hehe iallafall. I dag är det 7 år sen world trade center WTC rasade och vi lyssnade på en text från våran bok. Föra julen fick jag en resa till New York och då var vi nere vid WTC och kollade. DET ÄR FAN DET HÄMSKASTE JAG SÄTT. Det var ett skit stor håll ner i marken. Det är så man vill gråtta blod. Men som ni alla vet så heter det ju inte world trade center längre det heter ju Ground cero.
Men nu skaj ag vissa min outfitt och mina nya skor. :)

 
Mina skor 
 
Dagens outfitt                                                                 

DÅ!

NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0