Adjö så läng

Heeeeeiiisan!
jag har ju inte skirvit på längen men iallafall var jag på grönan i söndags. det var ju sista dagen det var öppet så man fick ju sätta fart för att vara där i tid men jag och mina kompisar åkte efter lunch. Vi började med tilt hihi. Den är så rolig och härlig. Och väldigt hög. men jag är inte så rädd. bara första gången då grättskrek jag högst upp. hehe låter kanske lite töntig hehe. Men nu är inte grönan öppet längre. jag får väl längta till julmarknaden. Jag har som ni kanske inte vet varit på grönan 11-12 gånger i år. Jag har ju guldkortet.

här är en bild på när jag åkte fritt fall för första gången med mina två kompisar thihihi.

// ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0