Dags att gå ut

Nu hinner jag inte skriva så mycket för jag ska gå ut med med Frida. Jag trår vi ska knata ner till gårn. I don´t now yet. Men iallafall har jag typ inte gjort något i dag jag har typ inte orkat och inte velat. Men jag följde iallafall med mammsan ner till centrum. Vi skulle köpa godis. Och när vi står där träffar mamma såklart en granne och börjar prata om mammas mage. Och jag som typ aldrig träffar någon kompis eller något sånt inne på ica. Så tillslut en jag kunnde prata med och det var MY BOYFRIEND :D (H).
Vi pratade lite gran men sen skulle båda fortsätta handla.
Men nu måste jag gå ska bara vissa dagens outfit.

Inte bästa bilden men strunt samma.

Som ni kanske läste hade jag inte så mycket
att göra så jag tog några ego bilder tihihihihi,
Ha en trevlig lördagkväll så sen vi i mrogn eller ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0