Det är bara för mycket

ååå vilken jobbig dag. Vi har haft orgenteringdag och jag hade det med elin min kompis. Det fast olika baonor man kunde springa. Det fanns G banan, VG banan och MVG banan. Men jag ocj elin tog VG banan. Vi hade en viss tid på oss att hämta olika kontroller. Det var 11 stycken och hela banan skulle ta 1 timme och 20 minuter. vi klarade det nästan. Men vi missade eller snarare hittade inte alla det var 3 som vi inte hittade. Så som var så synd var att vi inte blev godtjända. Men vi har ju 3 gånger kvar att vissa att vi får ett VG. Sen efter orgeneringen när vi var klara fick vi gå hem och dusch alla som bodde nära som jag gör. Sen gick jag och elin till skolan och åt lunch. Det var ragmunk. Dom var jätte tora och äkliga. Men sen skulle vi då gå och ha vårt älskade prov. alltså engelsa prov. Det känndes som det gick bra för jag svarade på allt men man vet aldrig. Men nu sitter jag i mitt rum och pluggar SO PROV som vi ska ha i morgon!!!!!
När jag är klar ska jag plugga på mitt spanska läxförhör som jag har på morgon i morgon. Det är bara för mycket! jag hatar det, JAg hatar , jag hatar ,jag hatar läxor och prov!!
Men nu orkar jag inte hätsa upp mig på det. jag ska till landet i helgen så jag kommer inte kunna skriva. jag skriver mer om det i nästa inläg.
men ha det så bra så läng,
här är dagens outfit som jag hade under provet i skolan.
 

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0