Gårdagens gympa

Igår hade vi beep-testet på gympan. Det var ganske jobbigt. Vi skulel springa mellan koner och vi skulle vara vid ena konan när det pep. Sen efteråt skulle vi kolla pulsen och jag hade 188 i puls. jag vet intt om det är bar eller dåligt hehe. sen du i morse skulle vi kolla våran puls innan vi gick upp i sängen och jag fick 300 i puls. hehe. jag måste ha gjort något fel. Jag vet inte riktigt. Men nu iallafall vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag får väl försöka komma på något att göra. hmm oj jag måste sätta på mig klädder jag har bara pyamas och min adidas tröja på mig. :O Men vi syns lite senare.
tjingeling
puss och kramar ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0