Godnatt allesammans

Ännu en skoldag i morgon och jag ska precis ta fram klädder för morgon dagen. Ni kanske tänker farför jag tar fram klädder dagen innan men det ska jag berätta för er.
Jag har lixom lite problem på morgonen att välja så jag står vi min gaderob i typ en 1 och då hinner jag nästan inte äta frukost som jag måste gör varje morgon annars svimmar jag typ, hehe.
Men jaja, jag kom precis in har varit med lilla frida och påvägen hem träfafde vi linus,johan johansson,bix och så var det någon mer jag såg inte det var mörkt. Men nu skaj ga börja göra mig iordning för att nattta lite. Så vi syns i morgon.
puss och krma lilla Ronja,

Godnatt allesammans, sov sött vakna blött! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0