Look around

Då var det dags att skriva igen. jag kom precis hem jag och pappa har varit i uppsala. vi skulle åka till en crossaffär men när vi väl kom ditt var det stängt. Så då åkte vi till arlanda stad men det va stängt där med. Både jag och pappa tycket det va jätte dåligte att det är stängt på söndagar. Vi trodde alla affärer var öppna till kl.14.00. Men det var dom inte. så vi satsade på att åka till Haning istället. Men såklart var det också stängt. Så vi gav upp och tänkte åka hem. Fast då kom jag på att det finns en vid kungens kurva också, så vi åkte dit. Så tillslut så hittade vi den typ enda som var öppet. Men det var inte världesn bästa affär. Så det bara lite look around istället. Sen drog vi oss hemmot. Nu har jag inte så mycket mer att säga. Eller jo jag är ledig på tisdag och onsdag. Vi ska ha utväklingsamtal (BORING). Vi har fåt massa läxor som vi måste plugga på när vi är lediga men jag har nästan gjort alla. :)
 Ha det så bara sålänge.
Innan jag uvslutar ska jag bara vissa dagens outfitt

Jeans Från New York
Kofta från H&M 149:-
Vit line H&M 99:-
Socker som är mammas
Halsband fick av mammsan och pappsan
// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0