M<3R

Jag vet att det va nåra månader sen men jag vill bara säga att det va det bästa jag gjort med dig bästis. Jag och min bästis malin var på Birka Paradice. Jag blev bjuden med hennes familj och några andra familjer. Det va så himmla kul. vi två spelade på spelatumater och vi vann tillsammans 70 kr och vi blev överlyckliga hehe. Vi typ dansade och typ sjöng hela natten medans alla andra typ sov...
Det skulle jag vilja göra om fast bara jag och min bästis.
Här kommer några bilder från båten.

Birka båtaen med bästiiiiis

Jag med min och malins drink i handen och mitt på dansgolvet. :)

Malin mitt på dansgolvet.

vi ute på däck, <33
// Ronja

Kommentarer
Postat av: mála

jag äälskar dej bästis !

2008-09-05 @ 18:52:45
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: roonja

jag älskar diig med <33

2008-09-10 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0