Middag

Nu är det så att jag och mina vänner hade en liten tjej kväll i går. Vi hade köpt mat, efterätt och godis för 90 kr. Maten vi köpte var köt. Vi skulle ha köpt kyckling men så blev det inte. Sen var det dags att hitta på något så vi bestämmde oss för att inte leka en lek men vi skulle skriva något på en lap och sen säga det till personen. Vi svärde på våran vännskap att inte berätta för någon av det vi berättade. Det va så jäkla kul. Och sen kom det jag hade katat om eller kvällen efter middan. Det var efträten. Vi hade köpt bananer och mjölcholkad som vi skulle värma i ungnen. Allt godis vi köpte var nästna slut vi halv 12. Vi är riktigt glupska vi hehe.

Vi 4, frida, malin, elin och jag ronja

Våra bananer med mjölchoklad. MUUUUUUMMMMMMMS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0