My friends

Nu sitter jag här vid datorn och pratar med mina kompisar. Vi ska ha lunch om 20 min (11.50). sen har jag och malin rast till 13.30. Då har vi engelska och sen svenska. 

Igår kväll:
Jag han inte skriva igår kväll så jag gör det nu istället. Igår när jag och pappsen kom hem från våran lilla uptäksfärd så skulle pappa och min lillebror åka och köra lite cross. Jag stanade hemma och tog det lungt: Sen kom mammsan hem. Hon hade varit hos grannen och kollat på lite bebis och mamma klädder. Vi åkte ner till centrum och handlade lite. När vi kom hem igen så kom pappa och lillebrorasn samtidig. Mamma började med maten och vi skulle äta lasagne. Sen gick jag ner i duchen och tvättade mig så jag luktade gått och sen satte jag mig framför tv:en och kollade på uptown girls.

När jag kommer hem från skolan ska jag vissa min outfitt.
Men nu ska jag följa med Frida på toa. Hon måste kissa, hehe
Ha det bra 
// Ronja 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0