Någon mer ?

Ååå vad jag saknar sommaren det har fan inte varit någon sommar i år. Typ bara 2-3 veckor om man räknar nära jag och mitt fotbollslag var i Danmark och när jag var i Grekland. Jag hatar Sverige. Fast på något sätt är Sverige ganske bra för det blir typ aldrig krig här. Tänk dom som bor i irak eller iran där dör typ 100 000 personer i vecken. DET ÄR SÅ HÄMSKT! Det är väl bara skaka han med varandra asså dom som startade kriget så kan dom bestämma det här är min del och det här är din del. Men så lätt är det inte. jag skulle bar vilja åka dit och stoppa kriget. jag säger det igen DET ÄR SÅ HEMSKT! Tänk det är barn som bor där och det är massa barn som dör. Tänk hur dåligt dom bordde må. Vi här i Sverige klagar typ bara på lite väder utan att tänka på hur alla andra har det ute i världen. Vi här i Sverige får till och med mat när vi vill och det får inte dom i Afrika. Medans vi sitter vid matbordet och säger:
mamma det är inget gott eller mamma jag är ingen hungrig. vi kanske ska tänka lite längre och äta våran mat och vara tysta och sluta gnälla. Det finns så hämska blider på google som man kan söka på som man inte tror är sant.
Men nu hinner jag inte skriva mer, ha det så bra
// RONJA! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man är bortskämd säger man så,, ja :)

2008-09-07 @ 17:23:47
Postat av: mmalin

palla ? :o

2008-09-08 @ 11:23:04
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: roonja

Jag brukar inte säga så, :P

2008-09-10 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0