Nån som vill hjälpa mig ?

ÅÅÅÅ ! vad det är tråkigt med läxor. Det är värkligen det värsta jag vet eller kanskei nte värsta men det är tråkigt. jag skulle haft träning nu men jag va tvungen att göra läxor istället.
Jag har inte än enda rolig läxa det är bara spanska,engelska,so och svenska (BORING).
jaa när man väl har gjort läxorna kan man ju få en liten belöning. Min belöning är att jag ska äta kladdkaka som jag och man kompis bakade igår (måndag). Den var extremt kladdig innuti för vi han inte grädda den klart för vi skulle till skolan och ha engelska. Man vill ju inte komma försent till engelska då ligger man risit till.
här kommer en bild på våran kladdkaka och mina tråkiga böcker.
         
                                                                                              //ronja L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0