Pink

Jaa som jag sa i förra inlägget ska jag till landet och jag kommer inte kunna skriva. Det finns ingen dator där så jag ska istället fixa och köra lite med crossen. Jag ska köra på en crossbana som ligger i mariefred tror jag. Sist jag körde där han jag inte köra så mycket jag blev geting stuken i naken när jag sate på mig hjälmen och pappsen var ute och körde på banan så han kunnde inte hjälpa mig. Men sen kom han. Jag har nästan aldrig tyckt det har varit så roligt på landet men på nåt sätt blir det bara roligare och roligare. För jag kan om pappa är med köra cross och annars kan jag gå ner och fiska på en brygga som ligger typ 5-10 minuter bort från stugan eller vad man säger.

men ha det så bra så länge ,

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0