Sex and the city

hiiiiiii alla bloggisar!
som jag sa i föra inlägget har inte skrivit på länge. Det kan bero på att jag har haft så mycket att göra. Jag har massa läxor och 2 prov. Sen har jag också fotbollsträning och crossträning. Men nu äntligen kan jag skriva igen, thihih. Jag har precis varit med min kompis och hon skulle precis hem. Och jag ska då nu sätta mig och träna på massa läxor och mina 2 prov. Sen har jag träning som börjar halv 6 sid svanhagen.
Men nu ska jag börja med det tråkiga att plugga. Vi har haft studiedag i dag så jag har fått sov ut lite sen gårdagen. Jag såg sex and the city och den var slut kl.00.30. den var 2 timmar lång. Så jag var ganske trött så jag gick och la mig.

ha det så bra sålänge så syns vi
puss och kram Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0