shopping

Jag ha inte skriva i går men jag gör det i dag istället. I går var någ den bästa skoldagen. vi började 09.40 och sen skulle våra lärare på kurs så dom som hade spanska som jag har så slutade vi 10 över 11 och dom andra slutade kl. 14.00. Så då passade jag och min kompis på att dra och shoppa loss lite i vällingby. vi fick åka med en av hennes mammas jobbakompis in så tog vi tunnelbanan sen till brommaplan och där kom min kompis pappa och hämtade oss. 
men jag hinner inte skriva mer nu jag måste plugga till ett NO-prov som vi har i morgon. Det är så tråkigt med prov.
men jaja, jag ska väl chila nu då ha det så bra.

innan jag slutar ska jag vissa vad jag köpte i vällingby.

     
Kofta från H&M 79:-
Långa strumpor från H&M 79:-
En halsduk från H&M 98:-
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0