Snaaaart kommer M eller S <3

Jaaa nu är det helg igen. Jag kom precis hem från malin.Hon har läst mig massa saker om bloggen nu så jag testar lite hitt och ditt. Ni som läste i min blogg jag skrev igår så stod det att jag har klippt och slingat lite och nu har jag lite foton på det tillsammans med min outfitt. Men det kommer snart. Jag ska ju få ett SYSKON som typ alla vet och idag var mammsen hos doktorn och kollade hjärtljuden. Hon sa till mig på telefon när jag var hemme hos mlain att:
Om det  är höga hjärtljud så kan det vara en tjej och om det är låga kan det vara en kille. Men det var mitt imellan så det är lite svårt att lista utt. Men jag vill helst att det ska bli en tjej och om det blir en tjej ska hon heter smilla och om det blir en pojke ska han heter morris. Ni eller dom flesta kanske tycker:
vad är det för namn man kan ju inte hetta så, men det tycker jag, dom är coola.
ha det så bra allesammans // Ronja

Kofta från gina 179:-
shorts H&M 149:-
T-shirt H&M 2pack 99:-
taiths H&M 2pack 99:-

Jag har klippt och slinga mig men det syns inte så mycket :)

Lilla bebbisen M eller S. Pricken ni ser ovanför huvet är en arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0