Thai mat

åå det känns som det var jätte länge sen jag skrev på min blogg. Det är inte bra. Jag har lixom inte hunit. Men jaja. Igår hade vi match igen mot sollentunna. det blev 3-1 till dom. Men vi först var det vi som gjorde 1-0 men sen kom dom igen.
Sen i dag har jag inte gjort något utan att städda. (TRÅKIGASTE SOM FINNS). Men dagen gick fort till en längtad middag som blev thai mat. (MMMMUUMS). Jag åt kyckling med Nöter. hehe jag vet inte hur hela nöternamnet stavas. Men ikväll kommer någon spännande film som det stod om i tidningen. Den heter Lilja 4-ever. Jag har aldrig sett den förut. Men jag har hört att den var hemsk och lite rå tror jag. 
 
men annars får ni ha en trevlig kväll allesammans :)
pusss ocj kram lilla Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0