Älskar jeans

Nu har jag precis vaknat och jag och mamma åkte ner till min framor och frafar jag skulel fixa med crossen och fixa med ett par jeans. Sen kl.14.00 ska jag ha utväklingsamtal med min lärare och mammsen. Fast nu letar jag jeans från GULOCHBLÅ, tihihi !
Jag har ett par Gul och blå jeans som jag fick av min granne. Dom va skit snygga men jag måste sy ni benen lite. NU har jag typ kollat rut på hella google sidona men jag hittar ingenting. :( Jag får försöka palra mig in till stan(Hötorget) till en GULOCHBLÅ affär. Så vi får se om det blir några nya jeans.
Jag lägger ut min outfitt när jag kommer hem eller i kväll, Men så länge ha det så bra.

// RONJA


Kommentarer
Postat av: malin

du har ju skitmycket jeans ! :P

2008-09-10 @ 10:56:11
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: roooonja

Asså jag skulle vilja ha, :P

2008-09-10 @ 18:02:13
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0