Birkas konsert

åååhh nu är jag hemma igen. Jag och elin har kollat på birkas vår konser. Wille skulle vara med i den och spela el gitarr. Han var faktist jätte duktig. Jag träffade också mimma som tog hand och mina och elins skor och gav oss en siffra på våran hand och sen en liten papparslapp som dom la i skon. Jag fick nummer 14 och elin fick nummer 13. När vi kom ditt snackade vi lite med wille innan det började och sne skulle han upp på sen med sin grupp och göra sin låt. Efteråt hittade vi inte wille på en stund så vi gick och hälsade på hans vänner som stod och sålde korv. Det var Svante och Max. Dom var riktigt duktiga, hehe. MEn sen kom wille och han skrämde livet ur mig och vi 3 gick och satte oss hos två andra av hans kompisar. Fredde tror jag han hette och den andra kallar jag och elin björn för han var så lik björn Gustavsson. Men nu är jag hemma, jag och elin gick hem och det är inte så långt tar bara ca.15 minuter. Så jag ska ta fram lite kläder för morgondagen och ja fixa lite. Men vi syns i morgon. puss puss.


påväg till konseren

Jag wille och hans två kompisar

Elin

hehe. fin fin.

Lille Wille och lille jag

// Ronja

Kommentarer
Postat av: malin

elin neeger! <33

2009-04-18 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0