GLAD PÅSK

Heej bloggen.

Onsdag:
Går var jag i solna en snabbis och sen möte jag malin påvägen hem. På kvällen skulle hon sova hos mig och vi satt uppe på mitt rum och myste med lite popcorn och filmen sex and the city.

Torsdag:
Dagen började med att jag och mamlin vaknade vid 11 tiden och åt lite frukost. Sen skulle hon hem vid 1 och jag började där efter packa. Linus kommer till mig snart också. Vi ska byta presenter. Det var ganska länge sen vi fyllde men vi båda har inte haft tid att köpa och ja. Men sen drar jag till landet. Det ligger i Strängnes om någon undrar. Där ska jag myssa och köra lite cross.

Ha en trevlig påsk. Kommer inte ha någon data där ute så jag kommer skriva när jag kommer hem. puss puss på er alla så syns vi snart igen.

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0