GRATTIS PAPPA

Heej bloggen
Det har inte varit så bra bloggande dom senaste dagarna. Har inte hunit så mycket. Igår körde jag cross och det gick ganska bra förutom att jag höll på att duyka ner framför hjulet i ett litet hopp, hehe. Wille var också där men han körde inte. han var bara uppe och kollade med sin pappa och lillebrorsan fredrik.

I dag var det pankakor i skolan och jag och tjejgänget hade tävling om vem som åt mest. MEn vi var så sent ute vi lunch så det tog slut. Jag han bara äta 10st, hehe. Det är ganska många. Men det var ganska lika mellan oss när det tog slut. Sen drog jag till stan men M. Vi hade riktigt mysigt med mycket skratt. Jag shoppade ingeting för typ första gången.

I dag fyller pappa år så vi ska grilla och ha en mysig middag. GRATTIS PAPPA !
Sen ska jag träffa malin en stund efter maten. MEn jag komemr inte kuna vara ute så länge. Jag ksa upp tidigt och köra cross i morgon.
Här kommer iallafall lite bilder från mig och malin.


Mala

Lille jag

// Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte liten om du tror det.

2009-04-30 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0