Hemma

HEEEEMMMMMMAAAA !

Nu är jag hemma efter en helg på landet. Det har blivit mycket cross och det var första gången jag körde den nya. Den var faktist riktigt skön att köra. Det blev inte så jätte mycket firande med påsken men det var jätte mysigt och vi åt goda middagar varje dag. Så i morgon ska jag tvätt hoojjen. Den är lite gräsig, hehe. Sen på onsdag ska jag på en crossträning mellan 6 och 9. Det ska bli riktigt kul. Men hoppas ni har haft ett skönt påsklov? :)

Vi syns i morgon puss puss


Brorsan och jag vid min hojj. Han vill provsitta medans jag skulle vila händerna lite. Så det var bara för honom att hoppa upp. Den är lite stor för honom bara, hehe
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0