Mycket cross i veckan

Dagen fortsatte med att jag sen efter en lung stund hemma trog ut med erika ett tag. Vi drog till centrum och fotade lite och vi tog en glass. När vi sen väntade på bussen möte vi wille som skulle hem. Han hade crossträning. Jag skulle igentligen också valat gå men jags ka ändå köra massa cross den här veckan. Jag följde med erika till hennes träning och sen åkte vi hem. När jag kom hem berättade pappa att han hade fixat min tomgång på hojjen och jag blev överlycklig. Nu blir det lättare att köra. Men nu ska jag plugga för i morgon hinner jag inte så mycket. Jag kanske inte hinner blogga heller. ska ner och värma upp hojjen. Men ha det så bra, så syns vi. puss puss

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0