No shoes

Heej bloggen,

Idag har det varit en lung och skön dag förutom att jag har haft ont i huvet hela dan ästan. Ska inte klaga. Efter skolan idag fick jag skjus av min farfar ner till centrum. skulle köpa ett par skor som jag sett på sportextra. Men när jag var där nere fans det inte i min storlek. Så jag åkte hem igen. Det blev massa plugg när jag kom hem så jag har inte gjort så mycket annat. Men just nu fixar jag fram lite kläder som jag ska ha på mig i morgon. vet inte riktigt va det blir men det ska bli något ljut och inte mörkt.

pusss puss så syns vi i morgon. Jag kanske inte hinner skriva något i morgon för jag ska på crossträning. Men vi får se.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0