So - skrivning

Heej bloggen.
jag försökte skriva från mobilen i skolan i dag. Men det gick inte så bra, hehe. Vi hade iallafall so skrivning i dag. Det gick ganska bra. Men vi får väl se vad min lärare säger. Ikväll ska jag och elin kanske ner till bollhallen och kolla när birka skolan har konser. Dom ska typ sjunga in våren eller va det var. Men sen har jag inget annat för mig. Jag har också världens träningsvärk i både rygg och mage sen jag köra cross i går. MEn vi hörs kanske i kväll. puss puss

// Ronja

Kommentarer
Postat av: malin

bollhallen??

2009-04-16 @ 16:13:09
Postat av: elin

japp, det var inte erskensalen.

2009-04-16 @ 16:54:25
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0