Sun sun sun

Tjena tjena.

Nu är det det äntligen lov, så himla skönt. Eller hur?
Skolan gick snabbt och det är så himla fint väder ute. När jag kom hem tänkte jag sätta mig ute i solen en stund men jag tog ett glas mjölk med is och ringde därefter till elin. Vi tänkte sola på taket men sen så fick vi inte det, hehe. Vi tog varsin solstol hemma hos mig och solade nästan i 1 timme. Så himla skönt. Ikväll är det inget planerat ska antagligen vara med elin efter maten men sen är det inge mer. Ha en bra början på Påsklovet så syns vi kanske i morgon eller i kväll.

puss puss


Lille elin när vi är påväg hem

hehe lille jag

Mitt goda glas med mjöl och is. Kallt och gott

// Ronja


Kommentarer
Postat av: elin

fin bild på mig... xD

2009-04-03 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0