Sol hela lovet?

Gud vilken solig dag. Så himla härligt. Jag var först och klippte mig. Det blev faktist ganska bra fast hon var tvungen att kapa en bitt på längden. Det blev också en sne bena och lite klippt itap. Jag lånade brorsans BMX cykel så det gick både snabbt att komma hem och komma dit. Hade inte så mycket att gör hemma så jag drog ner till crossen och där träffade jag pappa. Han hade satt på mina nya dekaler på min hojj. Det blev riktigt bra. Så nu ser man att det är min hojj. Det står lixom ronja på dom. Sen drog jag med pappa på ett jobb i Sommarstan hos våran crosspolare. Han skulle ha lite hjälp med en el sakt. Förstår mig inte på det där riktigt, skulle bara få en stöt. Juste Wille ringde också mitt i alltihoppa. Han frågade om jag vill komma till stenhamra ikväll med typ elin. Men elin orkade inte. Hon kommer nästan snart hem från stenhamra och då orkar men kanske inte åka tillbaka igen, hehe. Så det blir ingen träff i dag heller. Men jag ska iallafall vara med elin ikväll så det blir ingen hemmasittande kväll själv i kväll. Vad ska ni göra i kväll?

Här kommer iallafall lite bilder på dagen och mitt nya klippta hår.


Det fattas nu bara dekaler back, fram och vid framhjulet. men dom kommer om några dagar.

Jag och hojjen

Inte bästa bilden på nya håret. MEn det syns iallafall att jag har klippt snebena

Tog också fram kepan i dag.

klockan är ca. kvart i 6 och det är fortfarande blå himel. Så himla härligt. Hoppas det fortsätter såhär hela lovet

/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0