Stenbrottet

Heej bloggen

Idag har jag varit med frida. Vi åkte sen och träffade robin och wille. Vi gjorde inte så mycket men vi gick till stenbrottet och kastade lite sten i vattnet. Sen behövde jag och frida åka hem för frida hade träning.Så när jag sen kom hem bestämde jag mig för att åka ner och tvätta crossen. Men när jag satt i centrum kom aldrig min buss så jag satt där och väntadede i en halvtime på nästa buss. När jag sedan var frame var pappa där och han hade precis gjort klart med sin hoojj. Satt på nya dekaler. Blev faktist riktigt bra. Det var MONSTER märket. nu är det bara några av mina Dekaler som fattas.

Men nu ska jag äta snart.
puss puss på er


Robin och Wille

Lilla jag

Frida

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0