Cykeltur

Så va det kväll och jag har precis tränat lite. Jag har också pratat med mamma lite om att ta nevel piercing. Sånafall kanske jag ska göra det samtidigt som frida på måndag. Men jag är så himla rädd, hehe. Så vi får se hur det blir. Iallafall var jag med elin för typ en gansak lång stund sen. Vi cyklade runt lite här på ekerö med charlies bMX cykel. Jag skulle värkligen vilja ha en sån. Dom är så himla sköna att cykla på och dom är så lätta. Men vi syns i morgon och sov gott. puss puss


Elwin

Lille Elin cyklar

lille jag cyklar.

Det var inte bästa bilderna på oss, hehe
God natt. i morgon börjar jag halv 11. Så det blir en lång sovmorgon för mig.
// Ronja

Kommentarer
Postat av: Emelie

elin den lilla jacktjyven! :P hahah :D

2009-04-02 @ 00:50:31
Postat av: malin

Tävling i min blogg!

malin

2009-04-02 @ 20:19:09
URL: http://baraamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0