VALBORG

Heej bloggen, förlåt att det inte har bliriv något bloggande. jag har inte hunit. Det har varit massa plugg och massa crossåkning. I dag är det äntligen valborg iallafall. Jag ska till landet och både köra cross och fira valborg. Jag skulle velat varit hemma och träffat wille och träffat kompisarna men det blev inte så.

I dag i skolan hade vi 2 prov och ena var matte. Det var så himla svårt så vi får väl sde hur det gick. Sen var det engelskan och det var också ganska svårt.

I går var jag också på crossbanan hela kvällen. Det var kenta träning. Så himla kul. Lilla Johan var också där och kollade lägget med linus och gänget. dom såg gansak häpna ut när nästan alla kom hoppande på platon, hehe. Det blir ännu mer crossåkning i helgen i strängnes. Det ska bli jätte kul.

Men nu har jag precis packat klart och snackat lite med wille. Jag saknar honom jätte mycket. vi vi ska väl träffas snart.


Lite god milkshak jag blandade ihop nu när jag var hemma.
Hallon, lite grädde och lite mjölk.

ha en trevlig valborg

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0