Hemma

Heeej sverige!

Nu är jag hemma. Kom hem vid 11 halv 12 igår kväll. Så han inte skriva igår eller idag. men nu äntilgen. Det har hänt så himla mycket och jag vill berätta allt. Men det är så mycket.

Vi fick bo hos en så kallad mamma som hette Lisa. Det var jag, Andrea och en tjej som heter Emelie som bode hos henne. Några dagar senare kom en till tjej som skulle bo i samma familj som oss som vi kallade Gullan. Vi hade skitkul. Men det jobbiga var att när vi hade varit där i 7 dagar hade vi fåt pizza 4 dagar. Det var inte särskillt gott. Men sen efter det blev det inge mer pizza. Vi gjorde också ganska många utflykter till olika shoppingcentrum där vi alla shoppade ganska mycket. Sen fanns det massa andra saker vi också gjorde.

Vi var i London dom 2 sista dagarna också och det var så himla kul. Det blev mycket shopping den första dagen och den andra dagen var några av oss på Madam Tuso eller hur det stavas. Det var värkligen kul. Efter det han vi också shoppa i ca. 1/5 timme och vi han gansak långt på det.

Sen när der var dags att säga hejdå till alla var det värsa jag gjort på länge. Alla stod verkligen och grätt och kramade varandra. Det var så himla hemskt. Jag ville värkligen stanna men ändå inte. Ville lixom hem till sitt rum och alla kläder där hemma och allt.

Det finns så himla mycket jag vill berätta men jag kommer inte på något nu för tillfället. Jag lägger in lite bilder snart.

England 09 <3


// Ronja

Kommentarer
Postat av: emma

låter super kul! var det en språk resa? :)<3

2009-08-19 @ 19:56:59
URL: http://eviolaforsberg.blogg.se/
Postat av: ronja

svar: aaa det var det :) <3

2009-08-19 @ 20:19:54
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: Moa

Visst är det hemskt att säga hejdå? Jag dog typ, haha nejmen seriöst det var så jävla jobbigt :(

2009-08-19 @ 20:35:34
URL: http://moaofsweden.blogg.se/
Postat av: ronja

svar: jaa, det var det hemskaste jag gjort på länge. Jag längtar verkligen tillbaka till alla :(

2009-08-21 @ 08:40:28
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0