Vad ska ni göra ikväll?

Heej bloggen

Kom hem från plugget för en stund sen.
Idag har vi varit vid lundhagen och badat på gympan. Det var skit kallt. Vi skulle simma 400m, hämta sand från båtten och sen livrädda en person.

Sen var det musik och vi fick 3 uppgifter som vi ska göra på 4 veckor. Det var: Lära sig 2 låtar på ett instrument och sen sjunga med, skriva en egen låt och sen skriva 7-10 sidor om musikhistoria. Så jag är med Frida och vi har precis börjat lära oss lite ackord. Vi ska ha låten hurtful med erik hassle. Den är skit bra.

Ikväll ska jag iallfall träffa elin och jag vet inte vad vi ska göra ännu. Men vi får se

Här är iallafall låten. Jag ska spela piano och frida gittar.




// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0