1 FEB

Nu är jag hemma och ska plugga lite. I dag jag ju och kollade på crosstävling i Skå. Det var faktist jätte kul. Jag kände igen jätte många. Starten var ju såklart roligast. Sen kom dom hoppade och jag tror dom skulle köra 20 varv och sen, ja sen van ju den som kom först såklart. Det var jag, pappa och brorsan som åke upp. Men brorsan kollade på några som stod lite längre bort och flög några plan. Han ba:
- pappa släpp av mig här.
Så jag och pappa stod och kollade själva och så stod pappa och pratade med en annan kille som hade varit och tävlat. Men inte just den här tävlingen. Bara hans son. När vi sen kom hem frös jag jätte mycket. Mina tår var jätte kalla. Men då åt vi korv med bröd och sen åke jag med pappa ner till farmor och farfar. Där satt jag och höll på med deras dator en stund och kollade lite på youtube medans pappa fixade till imorgon. Så nu är jag hemma och ska plugga lite spanska till i morgon. Vi får se hur det går. Men vi syns puss puss

// Ronja


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha satt du på deras dator ? :P

2009-02-01 @ 18:53:35
Postat av: ronja

det blev lite fel . :P

2009-02-01 @ 18:58:33
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0